Gmail ataca de novo

Standard

Co que custa facer que os usuarios lean os manuais… Google quere conseguilo dando forma ao manual de Gmail de test de artes marciais. A proposta é orixinal e será boa se funcionar. Estarán a preparar o camiño para o Google Wave, mellorando a expertice dos usuarios do Gmail? Eu diría que pode ser.

“Las habilidades Gmailísticas se dividen en cuatro categorías: cinturón blanco, verde, negro y Ninja. Dependiendo de tus conocimientos podrás hacer una autoevaluación. Entre las funciones básicas están destacar correos importantes con estrellas y otras obviedades, mientras que entre las más complicadas aparecen importar Calendar y Docs a Gmail y cerrar sesiones remotamente.”

vía FayerWayer.

A humildade do aprendiz en Mario Vargas Llosa

Standard

Sen otro fundamento alén das entrevistas que lle teño escoitado e lido e algunha das súas novelas, lidas hai moitos anos xa, hei de recoñecelo, sempre me pareceu que neste home destacaban a arrogancia, o autoritarismo e saberse dunha caste especial como trazos visíbeis do seu carácter. Síntoo, mais unha vez non acredito nas súas palabras. É un home que me dá medo.

“Nunca pensé en encontrar un editor. Ni siquiera me atrevía a desearlo, era algo absolutamente alejado de la realidad para un escritor de mi país”

La Opinión A Coruña.

ENTREVISTA A JOAN SOLÁ: o estado español debe ser plurilingüe dunha vez

Standard

“¿Hay que continuar exigiendo el uso del catalán en el Congreso?

Yo veo este problema desde un punto de vista esencialista, en el sentido de ver las raíces del asunto. Por lo tanto no podemos perder el tiempo en buscar una medicina para una hoja cuando lo que está enferma es la raíz. Es la concepción social de la sociedad española la que está enferma. No ganaremos demasiado invirtiendo recursos en cursos de adultos y publicidad. El problema es que en este país llevamos siglos recibiendo el mensaje de que la única lengua de verdad es el castellano, y la única patria de verdad es España. Ese es el problema. Mientras no seamos capaces de hacer retroceder esa idea no avanzaremos, lo contrario son remiendos. Y aunque tu veas la hoja sana, si la raíz está podrida, al final la hoja también lo estará.”

vía Público.es

A Biblioteca Nacional alíase con Bubok para imprimir os seus libros baixo demanda

Standard

De entrada non parece moito. Dar pequenos pasos con gran repercusión é razoabelmente sinxelo nestes momentos, mais ir un paso adiante ou, cando menos, non ficar un paso atrás, semella máis difícil pois esixe mentalidades creativas, proxectos a medio-longo prazo e respaldo económico.

“Por el momento, la página personalizada de la Biblioteca Nacional en Bubok ofrece 85 títulos maestros como ‘El Beato de Liébana’ o ‘La Celestina’, que se irán ampliando en los próximos meses con las obras más consultadas de sus catálogos.”

vía ABC.es

Netaudio: tese sobre a música na rede

Standard

Interésame moito a panorámica que promete fornecer e é unha boa ocasión para probar a tradución automática do alemán nun texto longo. A ver se consigo lelo así, porque de alemán non sei nin palabra.

“A través de numerosas entrevistas, imágenes y descripciones que contiene el libro, el lector podrá entender más profundamente la vida diaria de los participantes en esta escena netaudio.”

vía netaudio

Grazas, Uxío, pola ligazón. E tamén por estoutra sobre o estudo que mostra que “enfraquecimento nos direitos de autor beneficia produçao cultural”