PÍO-PÍO

Standard

-Tengo una idea… Por qué no pintamos grafitis en todas la puertas de garaje blancas que encontremos?

-Nooooooon!!!! Non podemos facer iso.

-Por que?

-Porque as portas brancas de garaxe, como todas as portas de garaxes doutras cores, son de alguén e estou certa de que non gostan de que llelas enchamos de grafiti.

-Pues yo creo que no son de nadie.

-Todo é de alguén, pelacho… Case todo.

-Hmmmm, ¿Y las nubes, son de alguien?

-Non, as nubes non.

-¿Y los pájaros?

-Os que andan ceibes polo ceo non, os que están en gaiolas si.

Ás veces é preciso simplificar en relación inversamente proporcional á idade do inquisidor. E mentres eu ficaba medio absorta a matinar que en canto as nubes se transforman en chuvia, e esta devén en propiedade vendíbel suxeita a unha morea de leis, do mesmo modo que acontece coas gaivotas e as pombas cando aniñan nos tellados; mentres trataba de evitar chegar a todas as aves que sen o saberen conforman as comunidades de veciños dos cotos de caza…

-¿Ves como hay muchísimas cosas que no tienen dueño?

Nese momento, de non saber que aceptaría de contado estaría por proporlle saírmos ao campo esprays en man.

Coroso: comezou a conta atrás

Standard

Desde o primeiro de xaneiro o avó J. comeza a contar os días que faltan para irmos de cámping a Coroso. Lembro a conta atrás desde cativa porque comezamos a pasar os veráns alí no ano 79, cando eu tiña nove anos. Lembro que durante os primeiros meses do ano parecíame tan lonxe que nunca dariamos chegado, mais os meses acababan pasando por diante da nosa porta e chegaba o día en que metiamos todo no carro -sempre co debate de se cabía todo ou se non, de se este anos lebamos máis cousas que nunca, e miña nai sempre a dicir, “pero se ao final sempre colle todo”; e tiña razón, nunca houbemos de soltar lastre.

Os pelachos e os primos devecen por ir a Coroso, xa lles meteu o avó o becho dentro do corpo e, segundo se vai aproximando a data de marchar, menciónano con maior frecuencia. En Coroso todo é mellor, todo sabe mellor… Non hai lugar igual!
O pelacho preguntou hoxe con estrañeza:

-¿Por que en Coroso hace siempre calor y aquí no?

Broma pesada

Standard

broma.pngAos pelachos, como a case todos os cativos, encántalles a tortilla de pataca. Hoxe non merendaran porque comeran tarde e pasaron toda a ídem na rúa. Cando chegou a hora da cea o papá serviu ao pelacho un prato con catro bocadiños nada máis. Preguntou por que lle dabamos tan pouca tortilla e dixémoslle que era para que non lle sentase mal. Como comezou a rosmar fixemos como que entendiamos que aínda lle parecía moita e limpamos o prato. Entón para a nosa sorpresa rompeu a chorar e aclarámoslle con cariño que todo fora unha broma e que había tortilla a encher.

-¡NO ME HA GUSTADO NADA ESTA BROMA! ¡CON EL BUEN DÍA QUE YO LLEVABA… Y VAYA BROMA!

Cando unha porta se abre…

Standard

Unha das poucas cousas que o pelacho ten absolutamente prohibidas é abrir o portal cando saímos á rúa sen agardar polos que non baixamos as escaleiras ás carreiras coma el. A razón principal é que deste modo a primeira que sae fóra é a nosa cadela, que ten o costume de ladrar de alegría como unha tola e de medo cando coincide que pasa algúen nese momento por diante da porta. A xente asústase e algunha, con razón, mesmo protesta. O outro día díxenlle ao pelacho que lle quitaría un euro da paga cada vez que o fixese e que ademais non llo volvería lembrar. Nos dous días seguintes perdeu dous euros mais deille a oportunidade de recuperalos se lía por primeira vez el só un conto completo e mo contaba despois.  Cando me chamou ao seu cuarto para dicirme que xa o rematara díxenlle que o cría e que non precisaba facerlle pregunta ningunha mais faríao se el quería e, por suposto, quixo.

Que veinte años no es nada…

Standard

Fabrican un software capaz de crear un doble virtual desde el PC

“Se construye paso a paso y no requiere conocimientos informáticos. Un libro que acaba de aparecer en Estados Unidos incluye un CD-Rom con un programa que permite construir un doble virtual desde el ordenador personal. Es el primer paso hacia la generalización de una tecnología que dentro de diez años nos permitirá compartir los mundos virtuales con otras especies animales y vegetales.

(Tendencias Científicas) Un libro que acaba de publicarse en Estados Unidos contiene un CD-Rom con un programa que permite a un usuario corriente duplicar su persona en el ordenador personal con las habilidades mínimas de un ser humano.

El libro se llama Virtual Humans y su autor no es otro que Peter Plantec, psicólogo, informático, artista profesional y consultor de realidad virtual.

El libro y el CD Rom asociado permiten a cualquier persona crear en su ordenador un doble de su persona con perfiles realistas, ya que puede moverse, comunicarse y desplegar otras habilidades prácticas.

La construcción de este doble virtual no requiere ningún conocimiento informático previo y puede hacerse paso a paso. El resultado es presentado por el autor como el complemento ideal de las webs personales, aunque la industria comienza a ver otras aplicaciones comerciales y lúdicas en el invento de Plantec.

Colofón virtual

El libro viene a poner el colofón a una serie de experiencias previas que ya permiten a las personas disfrutar de dobles virtuales en los juegos y programas educativos, ya que lleva al usuario diseñar a su propio doble y a construirlo con sus propias manos, lo que le otorga una identidad mucho más intensa e irrepetible en la red.

Los dobles virtuales que existen hasta ahora, lejos de reemplazar a los humanos reales, lo que han conseguido es amplificar sus capacidades, particularmente lúdicas y formativas, por lo que el invento de Plantec no debería en principio suponer ningún trauma para el equilibrio psicológico de los usuarios.

El uso personalizado de estos dobles virtuales, sin embargo, continúa todavía en pañales, ya que las capacidades informáticas actuales no permiten desarrollos espectaculares como los que conocemos en la ciencia ficción.

Sin embargo, tal como señala en el prólogo del libro Ray Kurzweil, en los próximos diez años este panorama cambiará completamente debido al esperado y espectacular aumento de las capacidades de los ordenadores, de los aparatos electrónicos anexos y de las redes de tráfico de datos.

Este desarrollo permitirá disfrutar de entornos virtuales muy completos en los que los humanos virtuales, diseñados por nosotros mismos en casa, convivirán con especies animales y vegetales en espacios muy parecidos a los del mundo real, lo que implicará una revolución cultural de la que todavía desconocemos su alcance y dimensión real.

Escenarios 2030

Los escenarios que se dibujan al respecto son bastante elocuentes: en 2030 en teoría será posible construir entornos virtuales tan atractivos y realistas que será más fácil vivir en estos entornos que en la vida real.

A estos entornos virtuales se accederá por diferentes sistemas, desde gafas y vestidos hasta cualquier otro tipo de herramientas. El interfaz cerebro-máquina se habrá perfeccionado tanto que la comunicación entre estos entornos y la mente humana será instantánea, sin olvidar que los nanorobots podrán amplificar estas conexiones entre el mundo real y el virtual.

Esta vertiente del desarrollo tecnológico, de la que la obra de Plantec es sólo una señal, nos conduce hacia un escenario en el que las fronteras entre lo real y lo virtual se diluyen y en el que nuevas entidades post-humanas surgen de nuestra creatividad con capacidades muy superiores a las de nuestra especie.

Como todo lo concerniente a la tecnología, esta evolución será positiva o negativa para nosotros dependiendo del uso que le demos.”

 Efectivamente non pasaron vinte anos desde a publicación deste artigo senón catro mais, aínda que só fose polo ton, non tanto polo contido, case o podería parecer. Por certo, pertence a unha revista arxentina de ciencia ficción chamada Axxón que aínda existe e que ten case 20.000 lectores diarios.